The Unreal Admins Page - Forums

The Unreal Admins Page - Forums (https://unrealadmin.org/forums/index.php)
-   Wormbos Area (https://unrealadmin.org/forums/forumdisplay.php?f=172)
-   -   [UT200x] Server Logo (https://unrealadmin.org/forums/showthread.php?t=8205)

Wormbo 28th September, 2004 09:36 AM

[UT200x] Server Logo
 
3 Attachment(s)
Server Logo v3 for UT2003
Server Logo v4(a) for UT2004

Discussion Thread
_Lynx' release thread for v4a

blackfreeze 8th October, 2004 02:34 PM

what can i do with it?
can i use it with a server and player in one?

Wormbo 9th October, 2004 09:30 AM

See this thread: http://www.unrealadmin.org/forums/showthread.php?t=8206

enforcer 12th October, 2004 08:31 PM

Logo rot/place
 
Hello Wormbo,

nice to talk to a UT God like you :D
I hope, i dont post in a wrong threat or like but i know me and i know im wrong but maybe u can help me. :rolleyes:
We wanna set the logo goes from upper middle to middle screen at our servers we dunno how...it starts like standart top upper..goes down..but not to middle screen...maybe u got a threatlink or a small easy help for me :beerchug:

Thx a lot
a FAN ;)
EnForCer

PS: btw..are u "Worm" from ProvingGrounds?

Fragetti 12th November, 2006 12:12 AM

Wormbos

Is there any way to have two logos? say the default one and one for a mod like Freon. So in other words if Freon is voted then that logo will pop up.

Dumb idea or is it possible

Thanks for your time and help
Frag

-=Tunga=- 9th July, 2008 09:52 PM

help
 
Quote:

Originally Posted by Wormbo (Post 42548)
Server Logo v3 for UT2003
Server Logo v4(a) for UT2004

Discussion Thread
_Lynx' release thread for v4a

wormbo...... i have a admin friend... and he cant put logo.... he downloaded serverlogov4a and nothing.... what he need??... he try on "UED" and

[ServerLogo4.ServerLogo]
Logo=Package.Category.Texture too

-=Tunga=- 9th July, 2008 10:16 PM

help 2
 
and..... how i put music into logo??

-=Tunga=- 25th July, 2008 07:21 PM

PLZ SOME ONE HELP ME!:instagib:!


AND HOW PUT MUSIC INTO LOGO!:instagib:!

HELP ME OR I:instagib:!SOME ONE!

BuD1369 25th July, 2008 07:47 PM

yeah, that will get you help fast.....

-=Tunga=- 25th July, 2008 07:48 PM

some guys are see this page now.. plz help me "budp1369" and "CPanoplyd" plz

-=Tunga=- 25th July, 2008 07:49 PM

:thumbup:
Quote:

Originally Posted by BuD1369 (Post 141072)
yeah, that will get you help fast.....

-.- plz just help me but yeah that works you are right..i posted this 10 minuts ago.. and 2 ppl are seeing:biggrin: and one posted:biggrin:
ho.. azura help plz you are seeing this now this now

buttpirate 25th July, 2008 11:21 PM

Gotta love it. A 4 yr old thread.

CPanoplyd 26th July, 2008 04:48 AM

RTFM....I don't use this mutator because I don't deal with UT200X.

-=Tunga=- 26th July, 2008 06:07 PM

Quote:

Originally Posted by CPanoplyd (Post 141084)
RTFM....I don't use this mutator because I don't deal with UT200X.

thx for try help

buttpirate 27th July, 2008 05:39 PM

Quote:

Originally Posted by -=Tunga=- (Post 141095)
thx for try help

He wasn't trying to help .........

-=Tunga=- 29th July, 2008 06:34 PM

please.. i just wanna help


All times are GMT +1. The time now is 12:16 PM.

 


All pages are copyright The Unreal Admins Page.
You may not copy any pages without our express permission.